مراقبت های اضطراری دندان ها توسط دنداپزشکی برلیان قرچک

چه زمانی به مراقبت اضطراری دندان نیاز داریم؟

سلام به شما همراهان درمانگاه شبانه روزی دندانپزشکی برلیان قرچک؛ اگر تمایل دارید بدانید چه زمانی به مراقبت اضطراری دندان نیاز داریم؟ حتما مقاله زیر را مطالعه نمایید.

شکستن دندان

ممکن است قسمتی از دندان شما براثر ضربه بشکند یا اینکه به‌طور کامل بیفتد. در این شرایط نیاز به استفاده از خدمات مراقبت اضطراری دندان و دهان دارید. ممکن است تا پزشک خود را پیداکرده و نزد او بروید، چندساعتی طول بکشد.

اگر بخشی از دندان شما شکسته یا به‌طور کامل کنده‌شده، آن را در ظرفی حاوی آب، شیر و نمک قرار دهید. این کار باعث حفظ بافت‌های دندان شما تا زمان مراجعه به پزشک می‌شود. سعی کنید بخشی از دندان که خون‌ریزی دارد را با گاز استریل بپوشانید تا جلوی خون‌ریزی بیشتر گرفته شود.

پوسیدگی دندان

پوسیدگی دندان یک‌شبه اتفاق نمی‌افتد؛ اما عدم رسیدگی به دندان‌ها و بی‌توجهی به دندان‌های خراب، باعث ایجاد درد ناگهانی می‌شود. در این زمان است که نیاز به مراقبت اضطراری دندان‌ پیدا می‌کنید. این پوسیدگی اغلب همراه با آبسه، مزه نامطبوع دهان، تورم صورت و لق شدن دندان است.

عفونت‌های دندانی باید به‌سرعت درمان شوند؛ بی‌توجهی به آن‌ها سبب گسترش عفونت و به وجود آمدن مشکلات تنفسی و دردهای جدی می‌شود. مراجعه منظم به مطب دندانپزشکی و بررسی وضعیت دهان و دندان، از این قبیل مشکلات جلوگیری می‌کند

خالی شدن دندان

زمانی که دندان شما قبلاً توسط مواد دندانپزشکی پرشده باشد و با مرور زمان مجدداً خالی شود، باعث درد شدیدی خواهد شد. در این شرایط بهتر است دهان و دندان خود را با محلول آب‌نمک گرم بشویید و پس‌ازآن از خدمات مراقبت اضطراری دندان استفاده کنید.

دندانپزشکان ما در درمانگاه دندانپزشکی برلیان قرچک شبانه روزی آماده ارائه خدمات دندانپزشکی برای شما عزیزان می باشند. در صورت نیاز به وقت و مشاوره با شماره تماس ۰۲۱۳۶۱۱۰۰۰۴ در ارتباط باشید

درخواست وقت

فرم را پر کنید و ما در طول ساعات کاری با شما تماس خواهیم گرفت. مراقبت های دندانپزشکی فوری معمولا در همان روز ارائه می شود.