دندانپزشکی عمومی درمانگاه دندانپزشکی قرچک

بخشی از کارهایی که دندانپزشکان عمومی درمانگاه دندانپزشکی شبانه روزی قرچک انجام می دهند

برای افراد مهم است که بدانند دندانپزشک عمومی چه کاری برای آنها انجام می‌دهد، بنابراین می‌دانند چه زمانی باید به پزشک عمومی مراجعه کنند و چه زمانی نیاز به مراجعه به دندانپزشک متخصص دارند. هنگام مراجعه به دندانپزشک عمومی می‌توانید از او انتظار داشته باشید که چندین کار برای شما انجام دهد از جمله:

سلامت دندان‌ها و لثه‌ها را ارزیابی کند

این کار را می‌توان از طریق معاینه‌ی چشمی و از طریق سایر آزمایش‌ها انجام داد.

اشعه‌ ایکس دندان‌ها

این کار می‌تواند هر گونه ناهنجاری‌هایی را که ممکن است در دندان‌ها و لثه‌ها ایجاد شوند، مشخص کند.

انجام روش‌های جزئی

اگر یک حفره در دندان یافت شود، یک دندانپزشک عمومی برای اصلاح آن واجد شرایط است. هر چه زودتر حفره کشف شود، ساده تر اصلاح می‌شود.

انجام روش‌های پیچیده‌تر

هنگامی که حفره بیش از حد گسترش یافته است، ممکن است برای اصلاح آن روش‌های وسیع‌تری لازم باشد. دندانپزشکان عمومی می‌تواند برای کمک به اصلاح مشکلات جدی‌تر عصب کشی انجام دهد و روکش بگذارد.

جرم گیری

یکی از مهم‌ترین کارهایی که دندانپزشک عمومی انجام می‌دهد جرم گیری دندان‌ها و لثه‌ها است. دندانپزشک عمومی می‌تواند باکتری‌ها و دیگر مشکلاتی که علیرغم مسواک زدن و نخ دندان کشیدن منظم رخ می‌دهند را برطرف کنند. آنها همچنین یک درمان فلورایدی را ارائه می‌دهند که دندان‌ها را بیشتر محافظت می‌کند.

شما عزیزان می توانید برای انجام هر یک از موارد بالا با شماره ۰۲۱۳۶۱۱۰۰۰۴ تماس حاصل فرمایید و وقت ملاقات با درمانگاه برلیان قرچک بگیرید.

دندانپزشکی قرچک

درد دندان

درد دندان می تواند به علت مشکلات مختلف باشد. معاینه دهان می تواند به تعیین علت کمک کند.

ترمیم دندان

ترمیم یا پر کردن دندان در کلینیک ما همه روزه توسط دندانپزشکان مجرب با بهترین مواد انجام می‌شود.

درمان ریشه

درمان ریشه دندان یا عصب کشی به یکی از اصلی ترین درمان های دندان پزشکی اتلاق میشوند؛ که جهت حفظ دندان طبیعی و کاهش درد ناشی از عفونت دندان صورت می‌گیرد.

جرم گیری

جرم گیری یکی از درمان های ارزان قیمت دندانپزشکی است که البته با این وجود از جمله مهمترین اقداماتی است که می توانید برای حفظ سلامت دهان و دندان خود انجام دهید.
مشاوره سلامت دهان و دندان
رایگان

شامل معاینه ی کامل و ارائه طرح درمان می باشد.

ایمپلنت

جایگزینی دندان های از دست رفته در شبیه ترین حالت به دندان طبیعی

ارتودنسی
برطرف کردن نامرتبی های دندان
جراحی های تخصصی
خارج کردن دندان های نهفته داخل فک

گزینه های پرداخت

در درمانگاه شبانه روزی برلیان نیازی نیست تمام هزینه ی درمان را به صورت یکجا پرداخت کنید، شما میتوانید تنها با پرداخت قسمتی از هزینه، مرحله ی اورژانسی کار خود را انجام داده و از درد دندان رهایی پیدا کنید.

بیمه

در درمانگاه شبانه روزی برلیان در تلاش هستیم که تمامی خدمات خود را با بیمه های تکمیلی ارائه دهیم.